wtorek, 29 listopada 2011

wygięta w paragraf

(przedpremierowy "Kontrakt")

W sumie nie do końca dziwiłam się, że te dwie osoby opuściły tę sztukę. Opuściły ją zapewne z innych powodów niż ja, gdy kilkanaście dni temu pożegnałam teatr na uroczym Powiślu. Ja nie mogłam zdzierżyć zbyt prostego przekazu, jakby na przekór przesytowi złożoności współczesnego świata – oni z pewnością nie wytrzymali presji, jaką na widownię wywierały dwie kobiety.

Czytaj dokładnie to, co podpisujesz. Prosta zasada, którą należy stosować we wszystkich sferach życia, a w szczególności tam, gdzie mogą pojawić się emocje. Paragrafy już w swym graficznym zamyśle nie są proste, a ich krzywizna potrafi znacznie wygiąć także kręgosłup. 

1 komentarz:

  1. Co można wiedzieć o życiu pszczół jak się nigdy w ulu nie było? Co można wiedzieć w wieku 28 lat o korporacji jak się tylko po szkołach chodziło? Wyobraźni nie należy traktować za wiedzę. ;-)
    A paragraf to takie „s” „s” … przy sobie jedno wyżej drugie niżej. :-P

    OdpowiedzUsuń